תפיסה המפגישה בין עולם העיצוב לבין עקרונות הגיוון והכללה.
תפיסה זו מבקשת לקחת בחשבון את הטווח הרחב ביותר של יכולות ואי יכולות באוכלוסייה, ועל ידי כך לפנות לקהל היעד הגדול ביותר האפשרי.
הגישה מקדמת תכנון ופיתוח מוצרים, שירותים וסביבות כך שיהיו נגישים, מותאמים, מובנים ושימושיים עבור כמה שיותר אנשים, תוך התחשבות במגוון רחב של יכולות, צרכים והעדפות.
עקרון פעולה הקובע כי כל מדיניות צריכה להיקבע תוך השתתפות ישירה של חברי הקבוצה המושפעים על ידה. יסוד הרעיון הוא שיש לתת לאנשים עם מוגבלות להיות מעורבים ולהשפיע בכל דבר הנוגע להם, בניגוד למצב שאנשים ללא מוגבלות קובעים ומחליטים עבורם.
בהקשר לתהליך שווה פיתוח, שלבי התהליך ישלבו התייעצות עם קהל היעד של המוצר או השירות - אנשים עם מוגבלות.


כוח הקנייה של אנשים עם מוגבלות דומה לזה של כלל משקי הבית, אך עם דגשים שונים...

שיתוף פעולה חדש בין ישראייר לאלו״ט יאפשר למתמודדים עם מוגבלויות...

קופסאות דקורטיביות שישתלבו בעיצוב הבית, אפליקציה שתעזור לילדים עם מוגבלויות...

הרשתות שילב ופולגת מבשרות על הגעתה ארצה של מגמת האופנה המכלילה…

מעכשיו גם אנשים עם מוגבלות בידיים יוכלו לפתוח לבד את שקיות התפוצ'יפס ובקרוב גם מוצרים נוספים…
אם זאת לא פעם ראשונה כאן, ניתן להעלות סיכום קודם לרענון זיכרון