מהי המטרה העיקרית של מיזם ״שווה פיתוח״?
המטרה העיקרית של שווה פיתוח היא לקדם מרחב צרכני מותאם ושיווני, כך שחברות עסקיות יוכלו לפתח מוצרים ושירותים לכולם, ללא יוצא מן הכלל. באמצעות תהליך מובנה, ליווי מקצועי וכלים ייחודיים, שווה פיתוח מסיע להפוך גיוון והכללה במוצרים לחלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה והחדשנות בארגונים.
למה כדאי לי להיכנס לתהליך הפיתוח?
עסקים שמפתחים מוצרים ושירותים מותאמים זוכים ביתרון תחרותי באמצעות הרחבת קהל הלקוחות וחיזוק המוניטין והתדמית שלהם. תהליך הפיתוח מקדם חדשנות, מייצר שיתופי פעולה ייחודיים עם אנשים עם מוגבלות ומומחים בתחום ומרחיב את הצעת הערך ללקוחות. מעבר לכך, ההשתתפות בתהליך מבטאת אחריות תאגידית ומייצרת תרומה חברתית משמעותית לצד רווח עסקי.
איך מתחילים את תהליך הפיתוח?
תהליך הפיתוח מתחיל באיתור משותף של מוצר או שירות שדורש התאמה באמצעות איסוף קולות צרכניים של אנשים עם מוגבלות בעלי ידע מניסיון. בהמשך מקימים צוות ייעודי מתוך החברה וחיבור לשותפים המתאימים שמביאים את הקול הצרכני המדויק לתהליך לצד אנשי מקצוע בתחומי מחקר, עיצוב מכליל, שיווק ועוד.
למי השירותים של ״שווה פיתוח״ מיועדים?
השירותים של שווה פיתוח מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות לפתח מוצרים ושירותים מותאמים ונגישים יותר עבור אנשים עם מוגבלות ובכך להגיע לקהל יעד רחב ובעל כוח קנייה משמעותי.
אילו סוגי שירותים מציע המיזם?
המיזם מלווה חברות עסקיות בפיתוח מוצרים ושירותים מותאמים לאנשים עם מוגבלות, לצד הפצת ידע וחיבור לאנשי מקצוע בתחום העיצוב המכליל והצרכנות הנגישה. בנוסף, המיזם מחבר בין עסקים ובין אנשים עם מוגבלות בעלי ידע וקול צרכני רלוונטי לכל אורך תהליך הפיתוח והשיווק.
כמה זמן אורך תהליך פיתוח?
תהליך הפיתוח מותאם אישית לכל ארגון ובדרך כלל מדובר בתהליך שנמשך בין מספר חודשים לשנה. הליווי מטעם מיזם שווה פיתוח הוא דינמי ומגוון. החל מייעוץ נקודתי ועד ליווי מלא הכולל אבחון וסקירת האתגר, חשיבה משותפת על פתרונות, יישום והטמעה ושיווק, בהתאם לעקרונות "שלא עלינו בלעדנו" ועיצוב מכליל.
האם ניתן לבצע רק חלק מהתהליך ולא את כולו?
כן, ניתן להצטרף לכל שלב בנפרד, החל מייעוץ נקודתי ועד ליווי מלא של תהליך פיתוח והטמעה של מוצר או שירות בהתאם למטרות של החברה שלכם. יחד עם זאת, תהליך מלא והצטרפות לפורום העסקים שלנו מעניקים יתרונות רבים בזכות למידה הדדית, שיתופי פעולה רחבים והעמקה מתמשכת בתחום העיצוב המכליל וידע על אנשים עם מוגבלות כקהל יעד צרכני.