סיכום השלב

נשארו שאלות?

אפשר לשאול הכל, בשביל זה אנחנו כאן

סיכום השלב

נתונים מרכזיים עליהם עברנו בשלב זה

ממוצע כוח הקנייה של משק בית ובו אדם עם מוגבלות שקול לשאר משקי הבית בישראל

בישראל חיים כ-1.7 מיליון אנשים עם מוגבלות

חוויית קנייה חיובית היא קריטית ותשפיע על קניות חוזרות מצד אנשים עם מוגבלות ומלוויהם

61 מיליארד ₪ הוא כוח הקנייה שלאנשים עם מוגבלות

כמה דברים שאספנו בדרך עבור העסק שלך

תובנות ונקודות מרכזיות בהתבסס על תשובותיך

שיפור חוויית השירות בעזרת:
בדיקה

את המוצרים שלכם ניתן לרכוש:
בדיקה

המוצרים או השירותים שלכם מותאמים לאנשים עם מוגבלות: 
בדיקה

כאן מרוכזות כל התשובות שמילאת במהלך השלב

לא עלינו בלעדינו

עקרון פעולה הקובע כי כל מדיניות צריכה להיקבע תוך השתתפות ישירה של חברי הקבוצה המושפעים על ידה. יסוד הרעיון הוא שיש לתת לאנשים עם מוגבלות להיות מעורבים ולהשפיע בכל דבר הנוגע להם, בניגוד למצב שאנשים ללא מוגבלות קובעים ומחליטים עבורם.בהקשר לתהליך שווה פיתוח, שלבי התהליך ישלבו התייעצות עם קהל היעד של המוצר או השירות - אנשים עם מוגבלות.

עיצוב מכליל

תפיסה המפגישה בין עולם העיצוב לבין עקרונות הגיוון והכללה.
תפיסה זו מבקשת לקחת בחשבון את הטווח הרחב ביותר של יכולות ואי יכולות בחברה, ועל ידי כך לפנות לקהל היעד הגדול ביותר האפשרי. הגישה מקדמת תכנון ופיתוח מוצרים, שירותים וסביבות כך שיהיו נגישים, מובנים ושימושיים עבור כמה שיותר אנשים, תוך התחשבות במגוון רחב של יכולות, צרכים והעדפות
להורדת הסיכום

איך ממשיכים מכאן?

סיימתם את שלב ׳לפני שמתחילים׳.
כעת עוברים לשלב ׳הכרות ובחינה ראשונית של מוצר/שירות׳.