דיוק המסרים לקהל היעד

נשארו שאלות?

אפשר לשאול הכל, בשביל זה אנחנו כאן

דיוק המסרים לקהל היעד

איך נדייק את המסרים שלנו לקהל היעד?

דיוק מסרים

דיוק מסרים

התייעצות ודיוק המסרים עם אנשים עם מוגבלות

חשיפה

חשיפה

בחינה אם לבצע "השקה שקטה" כשלב ראשון ואז התאמה ליצירה לציבור הרחב

אותנטיות

אותנטיות

שיקוף תמונה התואמת למציאות ולא ייפוי הנראות, החפצים, האנשים, השפה או הויזואל

שפה

שפה

שימוש בטרמינולוגיה המקובלת על ידי קהל היעד

מסרים מותאמים

הבלטת הפתרון דרך הצגת השימושיות שלו והשיפור שהוא מביא לחיי המשתמשים

המוצר/שירות עבור כולם

החסם נמצא בסביבה ולא במוגבלות, חשוב להראות איך המוצר מנגיש ופותר, בהתייחסות למוגבלויות שונות

הצגת אדם עם מוגבלות כצרכן עצמאי, לצד פנייה למשפחה ולמטפלים כבעלי השפעה

הימנעות מהבלטת יתר של ההיבט הרגשי, להבליט יותר פונקציונלית